Media użyły tego określenia po raz pierwszy w 1981 roku. Nazwa najpewniej wzięła się od koloru tuszu, jakiego właściciele sklepów używali do zapisywania zysków w rozliczeniach handlowych zawsze na koniec tygodnia, w piątek. Na czerwono pisali straty na czarno natomiast zyski. Inna historia mówi, że w Filadelfii w latach 60-tych XX wieku Amerykanie tak licznie ruszyli do sklepów dzień po Święcie, że musiała interweniować policja aby zaprowadzić porządek w sklepach i na ulicach.

 

Fenomen Czarnego Piątku błyskawicznie rozprzestrzenił się po całym świecie, głównie za sprawą internetu, za pomocą którego można dokonać zakupu bez konieczności wychodzenia z domu. Powstały nawet specjalne serwisy, które w ostatnie dni przed Black Friday gromadzą najlepszą ofertę z ponad 35 krajów! W tym roku Czarny Piątek przypada na 29 listopada.

 

Cyber Monday jest pierwszym poniedziałkiem po Święcie Dziękczynienia. Jest on odpowiedzią na Black Friday i został wymyślony w celu zwiększenia sprzedaży detalicznej przez internet. Nazwa została wymyślona przez Ellen Davis i pierwszy oficjalny poniedziałek przypadł na dzień l istopada 2005 roku.

 

Obie akcje stworzono w jednym celu - aby zachęcić klientów do zakupów towaru w promocyjnych cenach. Cyber Monday z założenia miał ułatwić dokonywanie zakupów poprzez ograniczenie czasu na stanie w kolejkach. Jednak z czasem nawet w Czarny Piątek zaczęto organizować wyprzedaże online.

 

Na szczęście coraz więcej osób wie o Black Week i zamiast robić zakupy przedświąteczne na ostatnią chwilę korzysta z Black Friday i Cyber Monday, wygodnie siedząc przed ekranem swojego komputera lub z telefonem w ręku. Oszczędza nam to dużo nerwów i stresu związanego z wyborem wyjątkowego prezentu dla naszych bliskich na ostatnią chwilę.

 

Czy warto więc skorzystać z Black Friday i Cyber Monday? Oczywiście że tak! Atrakcyjne zniżki i wyprzedaże pozwolą zaoszczędzić nam mnóstwo pieniędzy. Korzystając z oferty promocyjnej sklepu w czasie Czarnego Tygodnia uda się zdobyć wymarzone etui w okazyjnej cenie.

 

Na caseroom.pl również możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty. Z pewnością przygotowana przez nas promocja zachęci Cię do zaprojektowanie swojego etui na telefon w jeszcze bardziej atrakcyjnej cenie. Dodaj własne zdjęcie, ulubioną grafikę, logo, dowolny napis bądź wybierz motyw z naszych tematycznych kolekcji. Obserwuj nasze social media: www.instagram.com/caseroom_official , www.instagram.com/caseroom.pl , www.facebook.com/caseroom.official - już niedługo więcej informacji.